În general, consumatorii sunt la zi cu inovațiile care apar în categoria de îngrijire a feței. Aceștia acordă un interes crescut ingredientelor, dar și aspectelor ce țin de sustenabilitate. În ultimii ani am observat o creștere în volum de aproximativ 10% pe piețele de îngrijire și curățare a feței. Așteptarea este ca acest trend crescător să se mențină în continuare.
Pe piața locală, cum arată un top 3 al celor mai vândute francize / produse din portofoliu?
Nu este deloc surprinzător faptul că franciza NIVEA Q10 este cea mai bine vândută din portofoliul Beiersdorf în România. Reprezentând aproximativ o treime din totalul vânzărilor NIVEA în categoria de îngrijire a feței, Q10 a devenit o franciză cu adevărat „clasică”, bazându-se pe 25 de ani de cercetare și inovație. Alte francize importante din portofoliu sunt NIVEA Cellular Expert și NIVEA Luminous.
Cum arată datele pentru prima jumătate a acestui an, în materie de vânzări, raportat la perioada similară a anului trecut?
La nivel de piață, categoria de îngrijire a feței a avut o creștere în valoare substanțială în prima jumătate a anului 2023, mai exact, ușor peste 20% față de aceeași perioadă a anului trecut. Categoria a crescut totodată și în volume, într-un ritm mai redus, de aproximativ 9-10%. Acest lucru ne arată faptul că în piața din România consumatorii acordă atenție și se preocupă de îngrijirea tenului.
De cât timp este utilizată coenzima Q10 ca ingredient activ în îngrijirea pielii?
Dr. Peter Mitchell a descoperit funcționalitățile energizante ale coenzimei Q10 și a primit Premiul Nobel în 1978. Ulterior, la începutul anilor 1990, studiul efectelor coenzimei Q10 asupra pielii a fost preluat de cercetătorii de la Beiersdorf, iar în 1998 coenzima Q10 a fost integrată pentru prima dată ca ingredient în produsele de îngrijire a pielii NIVEA. Acest succes a deschis o nouă cale în cercetarea din domeniul produselor cosmetice. De atunci, Beiersdorf a continuat să îmbunătățească produsele din gama Q10. O mai bună înțelegere a procesului de îmbătrânire a pielii – câștigată și cu ajutorul oamenilor de știință din alte domenii de cercetare – a condus la dezvoltarea constantă a formulelor ce au la bază coenzima Q10.
Sunt peste 25 de ani de experiență și cercetare înfăptuită de Beiersdorf în ceea ce privește coenzima Q10. Cum s-a tradus acest proces la nivel de portofoliu?
Produsele NIVEA Q10 sunt printre cele mai de succes produse din segmentul antirid. Q10 a devenit franciza nr. 1 de îngrijire a feței din portofoliul NIVEA – disponibilă, astăzi, în peste 60 de țări.
Efectele produselor cu Q10 au fost descoperite în urma studiilor Beiersdorf la care au luat parte mai bine de 60.000 de participanți. Care au fost principalele beneficii enumerate de aceștia?
Coenzima Q10 se regăsește în fiecare celulă. Aceasta joacă un rol crucial în procesul de producere a energiei la nivel celular. Ca antioxidant natural, combate radicalii liberi răspunzători de îmbătrânirea prematură a pielii. Concentrația de Q10 scade odată cu vârsta, dar și din cauza stresului și a razelor UV. Însă cercetările științifice continuă să scoată la iveală noi informații cu privire la efectul Q10 asupra regenerării celulare. Astăzi, coenzima Q10 este unul din cele mai importante ingrediente active care luptă cu procesul de îmbătrânire la nivelul pielii.
Cât de importantă este inovația la nivel de portofoliu și care sunt parteneriatele pe care vă bazați pentru a dezvolta noi produse?
Cercetarea nu se oprește niciodată. De la introducerea primelor produse NIVEA Q10 până astăzi, Beiersdorf a continuat cercetările în ceea ce privește coenzima Q10. Contribuțiile științifice variate, cercetările și rezultatele acestora, precum și cele peste 20 de patente referitoare la Q10 (din care 10 sunt încă active) sunt o dovadă a cunoștințelor pe care Beiersdorf le deține cu privire la Q10 și rolul său în îngrijirea antirid. Noile descoperiri despre eficacitatea Q10 sunt discutate în cadrul Asociației Internaționale a coenzimei Q10, iar anul trecut Beiersdorf a găzduit Congresul Global Q10 în Hamburg.
Q10 a devenit gama nr. 1 de îngrijire a feței, din cadrul NIVEA, disponibilă în peste 60 de țări. Ce înseamnă acest lucru la nivel de vânzări? Câte produse Q10 sunt vândute la nivel global și care este brandul vârf de gamă?
Cel mai simplu mod de a exprima nivelul ridicat al vânzărilor de produse din gama NIVEA Q10 este următorul: la fiecare două secunde se vinde un produs NIVEA Q10 pe glob. În privința produsului-erou, consider că ultima inovație este reprezentativă: NIVEA Q10 Targeted Wrinkle Filler.
Ce este special la produsul NIVEA Q10 Targeted Wrinkle Filler?
Acest produs are la bază o formulă extrem de eficientă ce combină Q10 pur cu peptide BIOXIFILL® – o combinație ce ajută la diminuarea ridurilor, chiar și din zonele cele mai delicate ale feței, stimulând producerea de colagen. Serumul antirid Q10 Targeted Wrinkle Filler reduce liniile fine în primele 5 minute și până la 50% din ridurile profunde în doar 4 săptămâni.
Când vine vorba despre ingredientele unui produs cosmetic, la ce detalii sunt atenți consumatorii în prezent?
Consumatorii continuă să arate un interes crescut pentru produsele cosmetice, mai ales din punctul de vedere al ingredientelor. Deși noi ingrediente apar pe piață, doar câteva se mențin și devin cu adevărat clasice și reprezentative. Acest lucru este aplicabil mai ales în cazul îngrijirii antirid. Coenzima Q10 – alături de acidul hialuronic și de vitamina C – este unul din cele mai importante ingrediente pentru îngrijirea pielii, combinând totodată inovația și tradiția. În plus, observăm un interes crescut pentru sustenabilitate, iar ultimele produsele NIVEA Q10 fac parte dintr-o generație nouă, mai sustenabilă: recipiente 100% reciclabile, realizate din 50% plastic reciclat.
*Articol susținut de Beiersdorf România.
Sursa: revistaprogresiv.ro
Bacău, Calea Republicii nr 175, jud. Bacău
Telefon +4 0774 519 030
Web: www.coriolan-distributie.ro
Email: contact@coriolan-distributie.ro
Cod unic de înregistrare: 4725397
Nr. Înmatriculare: J04/1643/1993
EUID: ROONRC.J4/1643/1993